Sameiet fikk installert nytt callinganlegg i 2017 av Assistent Partner.
Alle sameiere fikk da valget mellom porttelefon med eller uten video.
Dersom du opplever problemer med callinganlegget må du sjekke om naboene har samme problem, eller om det kun gjelder din enhet.
Selve callinganlegget nede på bakkeplan er sameiets ansvar, mens callingenhet inne i leiligheten er den enkelte sameiers ansvar. Sameiet skal ikke belastes ved feil eller oppgraderinger av denne callingen inne i leiligheten.
Når du har avklart om problemet gjelder kun din enhet, eller evt flere enheter kan du kontakte Assistent Partner for videre feilsøking og retting.
En eventuelt oppgradering til videocalling er det også Assistent Partner som ordner.
Kontaktinfo:
Tlf: 48101100
Mail: post@assistentpartner.no
Hjemmeside: https://www.assistentpartner.no/
Sameiet fikk installert nytt callinganlegg i 2017 av Assistent Partner.
Alle sameiere fikk da valget mellom porttelefon med eller uten video.
Dersom du opplever problemer med callinganlegget må du sjekke om naboene har samme problem, eller om det kun gjelder din enhet.
Selve callinganlegget nede på bakkeplan er sameiets ansvar, mens callingenhet inne i leiligheten er den enkelte sameiers ansvar. Sameiet skal ikke belastes ved feil eller oppgraderinger av denne callingen inne i leiligheten.
Når du har avklart om problemet gjelder kun din enhet, eller evt flere enheter kan du kontakte Assistent Partner for videre feilsøking og retting.
En eventuelt oppgradering til videocalling er det også Assistent Partner som ordner.
Kontaktinfo:
Tlf: 48101100
Mail: post@assistentpartner.no
Hjemmeside: https://www.assistentpartner.no/